13 Eylül 2013 Cuma

Keçe Kuş--- Keçe Bebek Şekeri/Doğum Günü Magneti/Nişan,Düğün İçin Lavanta Kesesi/Hatıra Hediyelik

Merhabalar herkese hayırlı cumalar diliyorum.

Kendi gelin mevlüdüm için yapacağım keçe kuşları dün akşam hazırlamaya başladım.Görenler çok beğendi halbuki daha bitmedi bile :) Bitmiş halini görseler bayılacaklar diye düşünüyorum.Şimdiden siparişler almaya başladım herkesin çok ilgisini çekti. Başlıkta da yazdığım üzere bu kuşları her türlü amaç için yapabilirim.
Bakalım nasıl bişi çıkacak ortaya beni takipte kalın...

Sevgilerle...
Kendimce






*Sipariş için bana mail adresimden ulaşabilirsiniz....

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık... çok güzel olacak belli :)

    YanıtlaSil
  2. çok şekerler ama :) siparişlerin de hayırlı olsun tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın cnm :) inş üstesinden gelebilirim ...

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım bitmiş halini görmek isterim,bende şeker hamuru siparişi vermiştim yakın zaman da paylaşacağım bloğumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda bitmiş halini koyacam cnm saolasın:) şeker hamuruyla kurabiyeyi sen mi yapacaksın cnm yoksa kurabiyeli olarak hazır mı sipariş verdin

      Sil
    2. Kendim yapıcam malzeme sipariş verdim kopat ve harfler aldım kısmetse bende niyetlendim canım

      Sil
    3. allah kolaylık versin cnm :) ben baya zorlanmıştım yaparken çok zaman alıyor ve kurabiyeler küçülüyor üzerine şekil çıkardığın şeker hamuru büyük geliyor:( çok iyi bir kurabiye tarifi bulman lazım ben bulamadım malesef:(

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım, bebek açılımı yaparsam bu kuşlar aklımda olacak mutlaka :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın cnm :) hadi bakalım hayırlısı olsun :D

      Sil