5 Eylül 2013 Perşembe

Dün Gecenin Karesi...

Bence mutlu bir evliliğin sırrı sadece sevgi ve saygı değildir... Ev işleriyle ilgilenmek eve emek harcamakta gerekir...

Çalıştığım için evimle ilgilenmekte biraz zorlanıyorum ama yine de başarabildiğimi düşünüyorum. İşten eve geliş saatlerimizin değişken olmasına rağmen işin kolayına kaçıp kesinlikle pratik yemek yapmam mesela. Mutfak benim kendimi en özgür sınırsız hissettiğim yer... İstediğimi yapmak pişirmek bana ayrı bir keyif veriyor ama vakitsizlikten dolayı her istediğimi yapamamakta beni psikolojik olarak etkiliyor...

Dün akşam saatler 20:30'u gösterdiğinde evimizdeydik..İşten çıktıktan sonra pazarımıza uğradık ve kışlık stoklarımızı arttıracağımız sebzeler aldık eşimle... Bunlardan sadece 2 kilo kırmızı biber közledim ve yine 2 kilo barbunya ayıklayabildim. Vücudum daha fazlasına dayanamadı çünkü... Fırında patatesli nefis tavuğum pişene kadar ancak bu kadarını yapabildim..Daha buzdolabına koyulmayı bekleyen 2 kilo domates,2kilo patlıcan ve 2 kilo taze börülcem var... Allah kuvvet verirse onlarıda halledip kışlık hazırlıklarımı tamamlayacağımmm...

Buzdolabımın son hali... En kısa zamanda daha iyi düzenlemem gerek :)çünkü diğer sebzeler sığmayacak gibi duruyor:(



Bunlarda dün gece yaptıklarım...




4 yorum:

  1. Ellerine sağlık yaptıklarını mutlulukla yemeniz dileiğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Şu buzluğa kış için sebze atma olayına bir de ben girebilsem keşke :( ben sadece annemin yaptığı domates konservelerini kullanıyorum ve böylece kışın eve domates sokmuyorum. Halam rahmetli patlıcanı bile kızartıp atardı buzluğa ve kışın onlarla mis gibi yemekler yapardı. Çekmemişim bizim aileye sanırım :)
    Ellerine sağlık, harika gözüküyor dolap ;)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler...
    aslında bismillah deyip başlayabilirsiniz hele zamanınız varsa bu daha da kolay olacaktır.bende dün akşam patlıcan közleyip o işimide bitirdim ama fotoğraf çekmeyi unutmuşum yorgunluktan :/

    YanıtlaSil