1 Mart 2013 Cuma

MISSHA SIGNATURE REAL COMPLETE B.B KREM

Missha shoptan sipariş verdiğim missha signature real completa bb kremim dün elime ulaştı.Yüzümdeki makyajdan dolayı dün deneyememiştim ama bu sabah işe gitmeden önce denedim ve her zamanki gibi missha kalitesi ortada :) piyasada bilindik markaların bb kremlerinde yaşadığım hayal kırıklığı çok fazlaydı yani missha onlara göre pahalı ama verilen paraya değiyor :) yağlı ve gözenekli cildimde öncesi ve sonrası fotolarıyla fark ortada kızlar  ben açık buğday tenime 23 numarasını kullanıyorum tam olarak uyuyor cildime :)


MISSHA Signature Real Complete B.B Cream SPF PA++ 45ml
HİPOLERJEN B.B KREM
B.B cream cildi yatıştırır ve cildin yenilenmesine yardımcı olur,lazer amaliyatı geçirmiş olan hastalarda tedavi sonrası krem olarak formüle edilmiştir.bu mükemmel krem akne,yaşlılık lekeleri,güneş lekeleri,koyu halkaları ve yüzünüzde (pigmentasyon)renk değişikliğini onarır cildin daha taze ve parlak olmasını sağlar.içerdiği bitkisel maddeler (Na_complex) ile vücudu ve cildinizi dinlendirir,MISSHA BB cream doğal cilt düzensizliklerini kapsayan,yanı sıra cilt dokusunu geliştirerek,hassas ciltler için doğal bir bakım kremi olarak formüle edilmiştir.iceriğindeki bitkisel maddeler ve besin maddeleri cildi nemli/ipeksi tutar ve cildimizi onarır.Ayrıca MISSHA BB cream makyaj tabanı olarak kullanılabilen çok fonksiyonlu bir üründür.içeriğindeki inci tozunun daha fazla olmasından dolayı daha parlaktır.
       ÖZELLİĞİ
1.SPF 25 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için
8- Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği
9- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği
10- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği
11- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği
12- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği

13- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği
14- İcinde inci tozunun daha yoğun olmasından dolayı cildi daha canlı gösterme özelliği

KULLANILIŞI: Temel cilt bakımınızdan sonra,cilt üzerinize uygun bir miktar uygulayın,kapatıcılığının daha fazla olmasını istiyorsanız MISSHA (pudralarını ve fondetenlerini) üzerine uygulayabilirsiniz.
alıntıdır...


















önce













sonra













önce














sonra

4 yorum:

  1. bende missha bb krem kullandım bi paket bitirdim çoooook memnun kalmıştım..
    dedğin kadar var çok güzel bir kapatıcılığı var üstelik uzun süre kalıcı..

    YanıtlaSil
  2. aynen cnm ben daha önce missha bb perfect cover ı kullanmıştım ondanda çok memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Bu krem sadece kapatıcımı yoksa yenileyici ve tedavi edici özelliği var mı?

    YanıtlaSil
  4. merhabalar hoşgeldiniz
    yayına kremin özelliklerini ekleyip güncelliyeceğim...

    YanıtlaSil