22 Ekim 2013 Salı

ÇEKİLİŞİMİN SONUCU...

Bir aydır süren çekilişimin sonucunu dün gece sonlandırdım ve ilk çekilişim olduğu içinde talihliyi belirlemek için gayet sabırsızdım... Bir ay içerisinde katılımcılar geldikçe teker teker incelediğim için kolay bir çekiliş oldu benim için hak kazananları kağıtlara yazarak güzelce kağıtları kestim ve katladım torbaya koyarak ve uzunca karıştırarak talihli ismi seçtim ....

Veeee işte kazanannnnnn....



Tebrikler KALPLİ BAYKUŞ 

3 gün içinde mail olarak adres bilgilerini atmanı istiyorum. 3 gün sonunda dönüş yapmazsan yedek bir talihli seçeceğim...,


Sevgilerimle
Kendimce....

5 yorum:

  1. vuuv, tebrikler kalpli baykuş :)

    YanıtlaSil
  2. Heeeyyy bu benim :) nasil icten istediysem artik :) hemen adres bilgilerimi gönderiyorum ki :)

    YanıtlaSil
  3. kalpli baykuş canımcım tebrik ediyorum

    YanıtlaSil